Terima Kasih atas pembelian anda di D’Aura.com.my.

Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan produk yang anda terima. Kami sedia membantu. Berikut adalah terma dan syarat-syarat pengembalian pada setiap pembelian.

Pengembalian

a) Pengembalian diterima selama 7 hari daripada tarikh penerimaan produk.

b) Pihak kami menerima pengembalian produk sekiranya : –

  1.  Pecah semasa proses penghantaran produk kepada pihak pelanggan.
  2.  Intipati bagi kualiti produk tersebut mengalami kerosakan.
  3. Kandungan dalam produk tidak mencukupi seperti yang tertera dalam info produk.

c) Produk yang hendak dikembalikan mestilah tidak diguna pakai dan haruslah dalam keadaan seperti diterima.

d) Pelanggan haruslah memaklumkan kepada pihak D’Aura Group Sdn Bhd dalam jangka masa 24 jam selepas penerimaan,sekiranya produk itu mengalami kerosakan seperti yang dinyatakan di (b).

e) Pelanggan mestilah menunjukkan bukti pembelian produk seperti :-

  1. Resit bank samada melalui deposit tunai “cash deposit”.
  2. Transaksi atas talian “transfer online”.

f) Pelanggan mestilah menunjukkan bukti bergambar kerosakkan yang terdapat pada produk tersebut dalam tempoh 24 jam selepas penerimaan produk.

g) Kos pengembalian produk kepada pihak Syarikat ditanggung sendiri oleh pihak pelanggan

**Pengembalian produk tertakluk kepada terma dan syarat-syarat pihak Syarikat.
**Pihak Syarikat hanya menerima aduan oleh pelanggan atas kerosakan yang berlaku hanya sekali aduan sahaja pada setiap pembelian.
**Terma dan Syarat akan dikemaskini dari semasa ke semasa.